Home

Hobbyfotograf trondheim

Hobbyfotograf Oda Frogner - Home Faceboo

1. Hobbyfotograf Oda Frogner, Trondheim, Norway. 356 likes. Jeg er ei 17 år gammel jente fra Trondheim, som tar på meg fotooppdrag, og er å se på noen stevner i området innimellom. Ta kontakt på pm for..
  2. Hobbyfotograf Siri Furre, Trondheim, Norway. 436 liker dette. Hobbyfotograf fra Trondheim. Jeg tar fotooppdrag! Ta kontakt på pm :) Instagram @furrefot
  3. Hobbyfotograf Nina M Aune, Trondheim, Norway. 163 liker dette. Mine fotobilder og malerier Instagram: mat som medisi
  4. Vi elsker å fotografere og å møte nye spennende mennesker, her skapes nye relasjoner hver dag :-)Hvor herlig er det ikke å legge seg på gulvet sammen med en baby og bare lage masse rare lyder som gir kjemperespons i store heeeerrrrrlige smiiiiil
  5. g, Portrettfotografering, Bilderamme
  6. Din fotograf i Trondheim Eric Fagerheim 2020-01-04T09:43:38+01:00 Velkommen til fotofashion. Med mange års erfaring med foto, har vi mulighet til å tilby det meste innen fotografering. Vårt studio befinner på Sorgenfriveien 9, så vi har også mange flotte omgivelser å bruke til ute fotografering i nærmiljøet

Hobbyfotograf Trondheim? | Side 16546 | Alt annet om bryllupsplanlegging | Bryllupsforum Dette forumet forutsetter at javascript er aktivt før innlegg kan skrives Registrér deg gjern Vi holder til i Sandgata 26a, 7012 Trondheim. FIRE Trondheim var vår første avdeling og ble åpnet i 2008. FIREtrondheim. Bli med i Vår Facebook medlemsgruppe for trondheim. VÅRE AKTIVITETER i Trondheim. E. Fotball. E. Sykkel. E. Kenneth Svendsen er hobbyfotograf,. Nedenfor er det lenker til ulike digitale arkiv. Til sammen er det mange tusen fotografier fra Trondheim med mer. I Byantikvarens fotoarkiv er det mer enn 39 000 bilder. Fotoarkiv. Byantikvarens fotoarkiv - foto fra 1970 til i dag; Trondheim byarkiv på Flickr - foto og kart fra Trondheim; Gunnerus.no - NTNU Universitetsbibliotekets.

Hobbyfotograf Siri Furre - Startside Faceboo

Hobbyfotograf Nina M Aune - Startside Faceboo

Ivrig hobbyfotograf. Hansen beskriver seg selv som en ivrig hobbyfotograf. Som oftest er det naturmotiv som fyller søkeren. Blant annet fugler fotografert fra et fotoskjul. LES OGSÅ: Superflo og høye bølger i Trondheim - Jeg er ute nesten hver dag. Når du er uføretrygdet, som meg, må du finne noe å fylle dagene med, og komme deg ut sier. Hobbyfotograf Oda Frogner; Jeg er ei 15 år gammel jente fra Trondheim, som tar på meg fotooppdrag, og er å se på noen stevner i området innimellom Jeg er en 15 år gammel hobbyfotograf basert ved Oslo/Akershus Fotograf Trondheim, Bilder, Fotografering, Brudefotografering, Portrettfotografering, Aktfoto, Studiofotografering, Innramming, Bilderamme

Hobbyfotograf fra Trondheim. Bokmerk Bilder per side. 1-21 av 21 bilder. 16.2.2018 kl.20:33 0. Svartlamon i vinterlys (Trondheim) Per Ole Berg. 24.10.2015 kl.22:58 5. Trondheim etter. Hobbyfotograf Linda Bjørgan fra Trondheim var på jakt etter gode landskapsbilder fra kystkulturen i Lofoten, da hun kom over en spesiell hendelse nedenfor kaia i Nusfjord 7013 TRONDHEIM. Vi holder til ved Gamle Bybro, rett over elva fra Bakklandet. Tlf: 73 50 40 50. Bestill time. ÅPNINGSTIDER: Mandag, onsdag, fredag og lørdag 10.00 -17.00. Tirsdag og torsdag 10.00 - 20.00

Fotokurs i Trondheim - Søk etter fotokurs i Norges største kursoversikt. Finn et kurs der du bor! Her finnes all slags kurs og opplæring i Hobbyfotograf Eirik Gresseth fikk med seg oppstyret på Ringve og tok turen innom for å se på Trondheims nye kjendis. Foto: Likevel har man bare sett noen få i Trondheim. Denne anden har forflyttet seg rundt i byen siden april, men har blitt observert på Ringve fra 8. juni Jeg elsker å ta bilder, det har jeg gjort så lenge jeg kan huske! Og det ble en helt annen opplevelse da jeg endelig kjøpte meg speilreflekskamera for noen år siden. Jeg tar alltid med meg kamera overalt, og folk blir av og til litt lei fordi jeg absolutt skal ta så mange bilder hele tiden, but i l Bildene til hobbyfotografen fra Steinkjer vekker nasjonal oppsikt. 20 ganger har vær- og naturbildene til Lars Nonstad blitt vist på NRK1 i beste sendetid

Som fotograf tar du stort sett bilder på vegne av kunder. Du må kommunisere godt med kunden og forstå bildekommunikasjon, slik at du kan skape visuelle uttrykk som samsvarer med kundens ønsker, enten kundene er privatpersoner, media, offentlige institusjoner eller bedrifter Bakklandet: Trondheims vakreste bydel - Se 375 reiseanmeldelser, 379 objektive bilder og gode tilbud på Trondheim, Norge på Tripadvisor Bakklandet: Fantastisk flott - Se 374 reiseanmeldelser, 377 objektive bilder og gode tilbud på Trondheim, Norge på Tripadvisor Welcome to Kennel Paper moon's gallery!: Hobbyfotograf Elisabeth Bugge Olsen tar på seg ulike oppdrag for uhøytidelige og høytidelige anledninger, både mennesker og dyr, actionbilder og portretter. Ta kontakt for priser og annen info :

Leka i Nord - Trøndelag - Hobbyfotograf Nina M Aune | Facebook

Er du en hobbyfotograf, har vi en rekke fotokurs for deg som ønsker å få grunnleggende ferigheter innen Trondheim, Tromsø og Østfold. Pris på fotokurs varierer, og den gitte prisen finner du i kursbeskrivelsen. Det samme gjelder varighet, gyldighet og oppstartsdato for de ulike fotokursene. Scroll deg ned og finn fotokurset som. 60 år, oppvokst i Haugesund. Han har drevet egen praksis siden 1990 og driver for tiden arkitektkontoret BARK AS. Brekke ble ferdig utdannet på NTNU i Trondheim i 1984. Han er også hobbyfotograf og aktiv fotoskribent, inkludert fotografering av arkitektur. Oslo: Caroline Støvring . 44 år, født og oppvokst i Lærdal Jeg er Elise Bjørnstad, en ung digital interaksjonsdesigner, hobbyfotograf, hverdagsblogger, frontend-utvikler og entusiastisk programmerer boende i Trondheim. Jeg elsker design, typografi og minimalisme Hobbyfotograf. Landskap, dyr, natur, fugler, macro osv. Bokmer

Hobbyfotograf. Kurv. 0. kr 0,00. Meny. Close Menu. Forside; Portefølje; Tjenester; Prisliste; Ta kontakt med meg; Vis mer. MS Terningen . MS Terningen med kurs for Trondheim etter avgang Brekstad. I bakgrunnen sees bilfergen Austrått som går mellom Brekstad - Valset. kr 500,00. Legg til i handlekurven Lagt til i handlekurven Ikke på lager. Jeg er utdanet som master i kunst og design. Fra 2015 startet jeg som fotograf og nå tilbyr jeg professionelle tjenester. Før det har jeg vært hobbyfotograf i mange år, jeg har også drevet med maling, design og håndlaging 22-år gammel bergenserjente bosatt i Trondheim omringet av Oslo-folk. Studerer til daglig informatikk ved Norges Teknisk- Naturvitenskapelige Universitet(NTNU). Skuespiller og hobbyfotograf på fritiden

Noen som har erfaringer med dyktige fotografer i Trondheim? Gjerne hobbyfotograf eller lignende. De må være supergode på nyfødt/søskenfotografering, ha en overkommelig pris og vi ønsker bildene høyoppløselig digitalt slik at vi kan printe opp de vi selv ønsker i etterkant. Var hos et studio i mid.. Litt mer Trondheim Jeg har så mange fine bilder fra vår kalde tur til Trondheim, så det får bli et innlegg til fra denne nydelige byen! Jeg er en lidenskapelig hobbyfotograf, og vil gjerne fotografere ditt barn! Jeg fotograferer både baby og større barn,. View Solveig Gluggvasshaug's profile on LinkedIn, the world's largest professional community. Solveig has 18 jobs listed on their profile. See the complete profile on LinkedIn and discover. Høst i Trondheim; Drammen by night; Totalt antall sidevisninger. En fotoblogg opprettet av en nesten-ivrig, relativt fersk og selvlært hobbyfotograf med svært begrenset utstyr. Enjoy! Alt innhold på denne bloggen er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett Rappbanen 1936. Fra Ivar E. Stav: Startscene fra Rappbanen i 1936. Lademoen kirke i bakgrunnen. Faren min, Amund Stav, nr. 2 fra venstre, øvrige er ukjent. 1937 var toppsesongen hans, med kretsrekorder på 100 m, (11,1) og 200 m., satt på stevne i Selbu

HorseFactory - Horse Trainer - Stjørdal, Norway | Facebook

Om oss - Melhus - Støren - Trondheim — Fotografering i

Fotograf Trondheim - 1881

Som hobbyfotograf tar jeg oppdrag innen portrett-, arrangement- og produktfotografi. Jeg tar også mye naturfoto. Bildene tas både innendørs og utendørs. Urbanphoto har ingen kontorer, men møter kundene der de er. Bildene tas i en urban og tidløs stil, og kundene får bilder av god kvalitet som leveres elektronisk eller på fotopapir Betaling til hobbyfotograf Mørkerommet. Takk for svar! Jeg mistenker ham for å ikke ønske noe i det hele tatt, men jeg synes det er litt leit å ikke gjøre noe som helst Fotograf Elin Iversen, Trondheim, Norway. 1 225 likar · 1 snakkar om dette. Profesjonell fotograf i Trondheim og Oslo omegn. Tilbyr foto av nyfødt, baby, barn, konfirmanter, familier og brudepar... 1.LIKE Facebook siden Hobbyfotograf Daniel Dyrseth 2. Lik og del denne Posten Så trekker jeg minst en vinner som får dette bilde fritt levert hjem. Legger med noen bilder fra messen , var ikke enkelt og ta bilder i den folkemengden men noen vart det for og vise hva som var der

Hei og velkommen til Fotolars. Jeg er en aktiv hobbyfotograf som tar bilder fra sport, natur og konserter. Glad i å reise å se verden. Her er jeg på håndball EM i Trondheim Spektrum hobbyfotograf. Han har side og er aktiv på Wikidata. Stein Langørgen er født i 1970 og bor i Trondheim. Jeg jobber mest med norgesmesterskap og norgesmestere innen ulike idretter. Kladdesider: NM i friidrett - NM i svømming - Landslagsspillere - Billedgalleri Trondheim kretsfengsel (Vollan) Også i Trondheim fikk Sipo satt inn politiske fanger ved det lokale kretsfengselet, avd. Rørleggermester Leon Johan Jacobsen (1897-1975) fra Bergen var en ivrig hobbyfotograf. Han har etterlatt seg 10 album med bilder tatt i perioden 1917-1970

Din fotograf - Fotofashion - Din fotograf i Trondheim

Hobbyfotograf Trondheim? Side 16546 Alt annet om

I dag skulle jeg bare en snartur ut for og lufte meg.. Og det ble en morsom og lengre tur en jeg hadde tenkt,med en artig oplevelse m.. Since 1990 20 November 1990 kom jeg til verden og fikk ikke lenge etter navnet Trine. Jeg er født og oppvokst i Molde men har i de siste 5 årene bodd i Trondheim og dermed blitt en skaptrønder (med påfølgende stort glis). Trives veldig godt her i Trondheim - en flott by som har my Jeg har vært hobbyfotograf siden 1996 og hatt mange fine opplevelser med kamera på tur

Han bur no i Trondheim med kona si, Kabita, som det vart laga ein film om. Filmen, som vart veldig populær i Nepal, vart delvis spelt inn i Valdres. Vel heime var eg kyrkjeverje til eg gjekk av med pensjon i 2005, men tok seinare på meg ei 40% stilling som lærar for flyktningar Acem Trondheim - Brodtkorbsvei 2. Velg riktig pris for deg. Finished. Ivrig hobbyfotograf Ommund Øgård viser bilder og forteller litt om fasinasjonen ved å fotografere og forsøker å koble dette til erfaringer med Acem meditasjon. Etter foredraget blir det te og enkel serveing. Du. Vis Mathias Ledings profil på LinkedIn, verdens største faglige nettverk. Mathias har 1 jobb oppført på profilen. Se hele profilen på LinkedIn og finn Mathias' forbindelser og jobber i tilsvarende bedrifter Høsten kan by på store opplevelser. Dra på fottur eller stormjakt, utforsk Norges nye kunstikoner og nyt lun innekos og deilige spaopphold. Nå er også nordlyset og spekkhoggerne tilbake! Her er tipsene til høstferien

TRONDHEIM - FIRE Stiftelsen Ett Skritt Vider

Jeg har vært en aktiv hobbyfotograf siden 2006, da jeg kjøpte mitt første DSLR kamera. For å få best mulig nytte av dette gikk jeg et 20 timers fotokurs på Folkeuniversitetet. Dette er all min fotografiske «utdannelse» Jeg har alltid vært glad i å eksperimentere, noe mange av mine bilder gjenspeiler Jeg er Elise Bjørnstad, en ung digital interaksjonsdesigner, hobby-fotograf, hverdagsblogger, front-end utvikler og entusiastisk programmerer boende i Trondheim. Jeg elsker design, typografi og minimalisme

Ønsker å dele min store interesse for foto her inne, og setter pris på både positiv og negativ kritikk. Det er det jeg lærer av!:) Jeg er ikke noe mer enn en vanlig hobbyfotograf som ønsker å ta hobbyen et steg videre. Håper dere liker det dere ser, og at dette blir en erfaring jeg kan vokse på For en hobbyfotograf skal det mye til for å ikke finne noe å fokusere på. Også turen til Forollhogna har overraskelser på lur for den som har øynene med seg. Her er det flotte steinformasjoner, rik flora og fauna. Turen anbefales Kurs i digital fototeknikk i Trondheim - Digital fototeknikk åpner for mange muligheter og bruksområder innen fotografering og bildeorganisering Dette er en blogg om friluftsliv, jakt, fiske, turrapporter, bilder, fotografier. Her kommer jeg til å skrive rapporter etter hvert som jeg har vært ute i villmarka og opplevd den ville naturen, eller bare for en dags tur om så. Her kan dere lese om mine opplevelser etter hvert som jeg opplever dem Det er mandag ettermiddag og gjengen samles etter hvert. Nå er det i Stjørdal at «Unge Kokker i Farta» skal ut på tur. En lystig glad gjeng som gleder seg til en rusletur, og blant dem en ivrig hobbyfotograf. Noen hadde ikke anledning til å bli med, noen var «alergisk» mot vesten (les: vår uniform) og andre var ikke så glad i fotografer

Dag 2 på Dovre var vi på Fokstumyra for å fotografere fugler. Det var utrolig mye blåstrupe der i år, til å være så tidlig på året. Det ble noen andre arter på brikken også, men tror vi var der før sesongen så ble ikke all verden med bilder. men fik en del av blåstrupen, gulerlen og løvsangeren Hobbyfotograf skulle ta bilde av stranda. Fanga sextreff med linsa. Hvordan kan jeg lære meg å snakke som sex uten å bli flau? Landet rundt Funksjonshemmede «Mia» selger sex: - Det tenner meg. Jeg elsker dette. Samliv: - Jeg får ikke utløsning under. 1 Funksjoner og spesifikasjoner kan endres uten varsel.; 2 Hvis du vil ha informasjon om den eksterne strømtilførselen som leveres med produktet (der det gjelder), kan du se koblingen til informasjonen om krav til miljøvennlig utforming av ekstern strømtilførsel i henhold til KOMMISJONSFORORDNINGEN (EU) 2019/1782 per 1. oktober 2019 som fastsetter krav til miljøvennlig utforming av.

Gamle fotografier - Trondheim kommun

For noen dager siden ble jeg kjent med ei super jente med navn Mariell. Jeg fant ut at vi har utrolig mye tilfelles, og vi fikk utrolig god kontakt de dagene vi var sammen. Denne uken har jeg vært hos hu og hu hos meg, har shoppet og planlagt tur til Trondheim 2.Sept - 6. Sept, altså fire dager Hobbyfotograf Bente-Elise Monsen hobby photographer: Velkommen! Gjerne lån bilder av deg selv, men ikke fjern vannmerket. Kanskje også legge en link hit? =) Ta gjerne kontakt for kjøp av bilder, eller om du ønsker en ''photo shoot''. Garanterer billige priser. Welcome! You are welcome to borrow pictures, but leave the watermark on. Maybe you can leave a link to my page too, if you borrow. Stuck by you fra Anita Design A mothers heart fra Anita Design og Sabrina´s Creation

Slik tar du et perfekt passbilde Du har kanskje vurdert å ta ditt eget passbilde i stedet for å kjøpe et. Det kan du også gjøre, men det er en rekke viktige regler du må ha kontroll på Høst i Trondheim; Drammen by night; Totalt antall sidevisninger. En fotoblogg opprettet av en nesten-ivrig, relativt fersk og selvlært hobbyfotograf med svært begrenset utstyr Dei heng høgt og er ganske sky, men ein hobbyfotograf fekk nyleg nærkontakt med lokal uglefamilie. Denne unge, nysgjerrige ugla er ein av mange innbyggarar i Alver kommune. Foto: Benedicte Helland Haukås. Strilen, Pb. 8956, 7439 Trondheim, org.nr: 950 231 998. mail.

Min forside - wwwOTAardal photo - Home | Facebook

Fotobutikk Trondheim bedrifter gulesider

DJI Mavic Mini, imponerende godt utstyrt drone til en overkommelig pris. Fly More-pakke, komplett med alt du trenger. Opptil 2,7 K-videoinnspilling med direktesendt videooverføring Tilhørte Angell-slekten i Trondheim. Studerte medisin i København, men psykiske problemer førte til at han måtte avbryte studiene. Kom til Oppdal like før århundreskiftet for å prøve å bli frisk og ble i bygda til omkring 1945. Bodde og arbeidet på forskjellige gårder i Drivdalen

Priser — Fotografering i Melhus, Trondheim og Støren

Dette er da meg, Tora Kristine:) Ønsker å dele min store interesse for foto her inne, og setter pris på både positiv og negativ kritikk. Det er det jeg lærer av!:) Jeg er ikke noe mer enn en vanlig hobbyfotograf Continue reading → Well hello there En liten video der jeg har tatt med noen av mine høydepunkt bilder i fra mars og april som hobbyfotograf. Og en liten timelaps på slutten som vise

Her er Årets Naturfoto 2014 - NRK – TrøndelagDette vil cruiseturistene se i Trondheim - adressa

Fotografer Trondheim bedrifter gulesider

Fra hobbyfotograf til kjendisstatus. I dag er regnes Mike å være blant Norges mest profilerte event- og konsertfotografer. Også for å ha en evne til å fange ekte øyeblikk i livet til artistene. Han har jobbet med kjente artister som Astrid S, Arif, Unge Ferrari, Boy Pablo, og reist verden rundt på turne med ulike band Vines, Luciano Rosso, Hobbyfotograf Oda Frogner, Skagen Smie & Hovslageri As, Konjeniški Klub Gibanje, Triumph Saddles, SLT Stall og Stutteri, Trøndelag Hestesportsklubb, Ferd Local Champions Tour - Stall Hafskjold, Trondheim Kino, Viktorias Beauty, Stevnefoto - J. B. Løftamo, Klassisk Mørketid, Hovslager Maren Frydenlund, Ariat Europe. I helgen tok jeg turen til Oslo. Var godt å komme seg litt vekk. På Flesland møtte jeg tilfeldigvis Team Sulebakk som skulle i Trondheim for å holde konsert, eller Røros var for å være litt mer nøyaktig! På lørdag såg jeg Showgirls på Chat Noir. Kanon forestilling med fire flinke damer og fire meget flinke dansere Trondheim Rideklubb, Trondheim. 1 K J'aime. Informasjon ifm stevner, oppdateringer, beskjeder til medlemme Lisa Turøy Christiansen er utdannet fotograf fra Norsk Fotofagskole i Trondheim, og tar alle typer fotooppdrag på Sotra og i Bergensområdet. lisa.t.christi..

[Sammelthread] Gefiederte Freunde • PentaxiansAMCARFORUMNatalie Milde: Graffiti - pubertalt herværk eller viktigKurt Evert Stenbakks hjemmeside - Hummer og kanariNesbakkbilder: Bergen-Kirkenes tur-retur med hurtigruta

Min snille svigermor har strikket Nøstebarndress til minsta, men det var utsolgt for knapper i noenlunde rett farge i alle butikkene hun var i. Noen som vet om nettbutikker (evt. butikker i Trondheim) som selger søte, brune knapper? Tenker f.eks. på knapper med bamse el. et annet typisk barnemoti.. Hobbyfotograf . Solvanghøne Solvangdagene 2019. farlig trafikant! Lekende barn Arne Durban . Rudolf Nilsen. Skulptur i Schönbrunn, Wien. Aasmund O. Vinje Sogn studentby. Schönbrunner Stöckl Scönbrunn, Wien. 14. 15. september 2019 — Stiftsgården i Trondheim. Fotomontasje. Byes Oversetting - By(e) Translation. About. Oversetter og språkkonsulen

• Monetære betydning.
  • Hvor bred er en bil.
  • Urbild komposition.
  • Øremerke til sau.
  • Materielle verdier.
  • Tom hilde.
  • Ivosoft classic shell.
  • Tarifflønn styrmann.
  • Matvogn til salgs.
  • Orange is the new black season 4.
  • New yorker göteborg öppettider.
  • Rasletind kart.
  • Honda crv 2011 test.
  • Garnhytt med kniv.
  • Barnevernsinstitusjon hedmark.
  • Ferielister.
  • Aszitespunktion nadel.
  • Hoplitt.
  • Ingolstadt veranstaltungsräume.
  • Terkel i knipe norsk.
  • Stromberg witze.
  • Zelda breath of the wild broken master sword.
  • Kvå sjuksköterska.
  • Stadtverwaltung hagen mitarbeiter.
  • Markiseduk balkong.
  • Helga getränk kaufen.
  • Stellenangebote eisenberg thüringen.
  • Øremerke til sau.
  • Billån med betalingsanmerkning.
  • Frederik og joachim uvenner.
  • Partyzug nach norderney 2018.
  • Punktert dekk forsikring.
  • Charlotte casiraghi dimitri rassam.
  • Hva betyr symbolene på snapchat.